2012. november 16., péntek

Hazatérés

Eljött az idő. Szóltak nekem, hogy lejár a lánykám plasztikai műtétjének lábadozási ideje. Irtó kíváncsi lettem rá, így szélvész gyorsan mentem a "klinikára". A "doktornő" als. Móni már várt és büszkén mutatta be legújabb munkájának eredményét. Ami lenyűgöző hatást keltett bennem, lévén hogy a plasztikázás követő ízületek fantasztikus mozgékonysággal bírtak a régi állapotokhoz képes. A "cégtől" új ruhákat is kaptunk. Egyet rendelésre, főként egy matyómintás nadrág és egy céges logóval ellátott pólót kértünk. Ám a "doktornő" nagylelkűségét bizonyítandón, még más ruhanemükkel is ékeskedhetünk egy kötött színátmenetes pulcsival és egy piros madaras pólót. Hálánk jeléül mi sem üres kézzel érkeztünk, lévén, hogy nagyon szívünkbe zártuk a "doktornőt". :)





Léányzó hazatérésére, már mások is vártak. Főleg az  egész vitrines banda. Ki is ugrottak üdvözölni a hazatérőt. Pullip obitsu Kaella viszont nagyon leste a hatást a fiukon vajon mit szolnak hozzá. Aztán felkértem, hogy álljon modellt hogy megnézhessük a részleteket. Jól látható a térd és könyök ízület plusz egy darabból áll. A testeken lévő különbség nem csak formai, hanem anyagi is. Az obitsu test és mellrésze gumi, ami azért jó, mert felhúzott térdeknél a has összenyomódik, hogy elférjen a két láb egymás mellett és ne terpeszbe. Végül Kaella elbúcsúzott régi testétől. (sajnos a fényképen nem igazán látni meg a részleteket a testen, az alsó az obitsu)









És itt egy új fejezet kezdődhet. Aminek a címe lehetne a test halála, vagy fejetlenül a világban. Így aztán felteszünk egy hirdetést: 
Test keresi fejét. 
Hoppá, halloween már elmúlt.






6 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Aztaaaa micsoda képek!!!!
Azt hiszem Szilárd vehetne pár leckét tőled baba-pózoltatásból!
Imádjuk a "test halála" képet!
Kérünk még sok ilyen "mozgékony" bejegyzést!!!!

Névtelen írta...

Szia! Most tényleg eladó az előző testecske? Ha igen, jelentkeznék rá,ha nem is olyan szuperságos, mint a mostani, :)) de én csak nemrégen fedeztem fel magamnak ezeket a mozgékony babákat, és nagyon örülnék neki.Majd fejet veszek neki valahol, hogy életre keljen.Imádom a babás blogodat, bámulatosak a képek, kedvet kap az ember a babázásra ,bár már kinőttem belőle:) További szépeket kívánok,Zita

csevi írta...

Köszönöm lányok!

Hoppá itt egy kis kavarodás lett. A fejetlen testnek én keresek hozzá fejet. Bocsánat ha félreérthető volt.

Móni, van még egy pár ötletem a fejetlen testre. Majd elkészítem őket.

Mamis írta...

Szuper bejegyzés!Még több ilyet kérünk:)!!!!

Névtelen írta...

Azt hiszem, én értettem félre, bocs :)
Akkor is jók a képek, és a blog is! :) Remélem, mielőbb találsz egy megfelelő fejecskét:)üdv,Z.

Lilith Evonis írta...

Szia, nekem is van egy Pullipom, és érdekelne, hogy testet honnan rendeltél. Mivel a leányzót másod (sokad)kézből vettem, így szegénykém kicsit nyeklik-nyaklik. Nagy örömmel venném a segítséget.

Előre is köszönöm.
A Facebook-on is megtalálsz, ha van olyanod, Lilith Evonis néven.